Най-мащабната конференция за дигитален маркетинг, eCommerce, SEO, PPC, CRM Marketing
купи билетНай-мащабната конференция за дигитален маркетинг, eCommerce, SEO, PPC, CRM Marketing
конференция от най-високо равнище за маркетолози, предприемачи, собственици на онлайн бизнеси, SEO, PPC и маркетинг специалисти.
Събитието е предназначено за всички, които искат да овладеят съвременните инструменти за дигитален маркетинг, eCommerce и да научат повече за работещите и печеливши стратегии за успешно популяризиране на бизнеса онлайн.
Всичко за увеличаване на продажбите и конверсиите, работа с подизпълнители, тенденциите в онлайн реклламата и анализ на резултатите.
Всичко за актуалните тенденции и инструменти за маркетинг, онлайн реклама, SEO оптимизация и анализ. Успешни примери за кампании, клиентски case studies и споделяне на опит от доказаните експерти в бранша от България и отвъд.
Eксперт, който разбира от маркетинг, се оценява много по-високо. Работа в екип, целеполагане, разработване и оптимизация на рекламни стратегии, разбиране за нуждите на целевата аудитория, тенденции в уеб анализа и работата с данни и аналитика.
Български и международни SEO експерти ще се съберат, за да споделят своя опит, да говорят за новостите и тенденциите в бранша.
Само практическа и полезна информация: анализи, чеклистове, казуси и инструменти, които можете да приложите в работата си още утре.
Бизнес и маркетинг ще се срещнат в специално създадения панел, за да научите как те могат ефективно да си взаимодействат за постигането на най-добрите резултати.
Под формата на интервюта и панелни дискусии ще бъдат представени казуси, актуални тенденции и перспективи за развитие на различните бизнес ниши.
Потокът ще бъде полезен за всички, които продават онлайн и искат да увеличат продажбите си.
Участниците ще бъдат запознати с успешни случаи на промоции и маркетингови стратегии за електронна търговия, насочени към повишаване на рентабилността на бизнеса.
Основател и ръководител на Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner Agency. В Netpeak Геннадий участва в построяване на бизнес процесите на агенцията и реализацията на маркетинг стратегии на ключови клиенти.
Джолин ръководи развитието на новия проект на ИКЕА за социална търговия. Притежава 12+ години опит в дигиталния маркетинг - от международни проекти до стартъпи. При изграждането на нови предложения Джолин обича обвързаността между стратегия и тактики. Социална търговия & IKEA е един от примерите за такава взаимовръзка. Наред с дигиталните пътешествия, Джолин си пада и по семейните с кемпер.
Илия стартира кариерния си път в Rakuten Viber през 2020-та година, като първоначално се грижи за корпоративните комуникации на компанията в региона на ЦИЕ. Впоследствие поема позицията мениджър «Бизнес развитие», където успешно поема за развитието на партньорската екосистема на водещото приложение за комуникация в региона.Като предишен опит, Илия идва от сферата на корпоративните комуникации, като е заемал множество позиции в обслужващи ПР агенции и FMCG компании.
Олга Данекер е опитен мениджър с 15-годишен опит в областта на YouTube, маркетинга на влиятелни потребители и ИТ проекти. Като ръководител на офиса за проекти тя представлява Genesis MCN — YouTube Multi-Channel Network, официалния партньор на YouTube.
Чрез опит в управлението и консултирането в стартиращата среда, аз се посветих на разработването на бизнес стратегии, създаване и управление на видео съдържание, управление на хора, редактиране на онлайн списания и създаване на блогове, както и анализ на данни.Водих 2 кампании от 0 → 1 милиона органични продукти на месец. В момента води още 2. Експертиза: SEO на страницата, управление на съдържанието в мащаб, операции със съдържание.
Иван Александров e основател и изпълнителен директор на онлайн ритейлъра за доставка на хранителни продукти и стоки за дома – eBag. Мисията на eBag, който Иван създава през 2015 г., е да направи пазаруването на качествена храна лесно и удобно, за да може клиентите да се фокусират върху истински важните неща. eBag е сред най-бързо развиващите се компании в България и основен лидер в областта e-commerce.
Антон Кацаров е основател и управител на уеб студио Creativiso. Има над 18-годишен опит в уеб технологиите и онлайн решенията – както в изграждането на уебсайтове, така и тяхната оптимизация.
Работи в маркетинг отдела на верига магазини Мания от 2010г. През 2018г. участва в стартирането на първия онлайн проект на фирмата – аукцион за маркови second hand находки в с наддаване в реално време. От 2019г. е онлайн маркетинг мениджър в mania.bg – един от най-големите e-commerce магазини в България с над 100 000 outlet и second hand уникални продукта.
Венцислав Танев е CRM специалист в екипа на Netpeak България от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов. Занимава се с дигитален маркетинг от 2015 година, като специализира в изграждане, управление и развиване на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговаря за CRM проектите в Netpeak.
Основател на ThriveMyWay, място за онлайн предприемачи, блогъри, SEO специалисти и фрийлансъри. Бивш SEO мениджър в Semrush. Работил е по проекти за Uniliver и Adobe.
Димитър Димитров се присъединява като партньор в Stenik през 2006 г., като от тогава до днес отговаря за новите бизнес възможности пред компанията. През годините той придобива ценен опит като eCommerce консултант и бизнес анализатор за редица бизнеси в почти всички сектори на дигиталната икономика. Димитър участва в маркетинга и управлението и на собствените проекти в сферата на електронната търговия. Неговата сила е в анализа на процеси, връзки с външни системи и продажби на чужди пазари.
През 2004 година Стефан Чорбанов основава Stenik заедно със състудента си Николай Димитров. И до ден днешен работи редом с екипа по ключови за STENIK проекти.Със своите партньори налага компания първо като уеб агенция, а след това и като водеща агенция за разработка и развитие на интернет магазини в България. Трупа eCommerce опит с работа по клиенти като Douglas, Ozone, AIKO, Tehnomix, Teodor, Hippoland и др. От 2010 г. като хоби, развива свои собствени онлайн магазини, а след успешен exit през 2020 г. се фокусира изцяло в развитието на компанията.
Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта.
Специалист с над 6 години опит в дигиталния маркетинг, планирането и реализирането на онлайн проекти и кампании. С времето е имала възможност да работи в различни компании и сектори, заемайки позиции от младши специалист до мениджър на екип. В момента работи като Digital Marketing Manager в DEV.BG.
Теодор е с дългогодишен опит в онлайн продажбите, търговията и международната логистика. Част от екипа на euShipment.com от повече от 2 години с фокус бизнес развитие, комуникация с клиючови международни партньори и клиенти.
Бивш мениджър в OLX Goup с богат опит във финансите и бизнес развитието. Преди OLX Group, Михаил е бил част от най-голямата медийна група в България — Нова Броудкастинг Груп, като е отговарял за извършването на инвестиционни сделки в бързо растящи дигитални компании, като Broshura.bg, Grabo.bg, Ebag.bg, TV Boutique.bg и много други.
Петър се занимава с дигитален маркетинг от 2015 година, стартирайки като Freelance SEO Specialist. Кариерата му в Netpeak започва през 2017 като New Business Manager, с което помага на множество бизнеси в тяхната дигитална трансформация. Към момента е на позиция Project Manager и управлява международни и местни SEO и PPC проекти.
Разработчик с над 19 години опит. Преди 6 години основавa своя собствена компания. От 7 години в Mobilio се занимава само с мобилни разработки и десктоп приложения предимно за Apple платформи.
Привърженик е на Mobile First идеологията и вярва, че тепърва ще се удивляваме на нови постижения на мобилния фронт.
Владимир e специалист с над 12 годишен опит в дигиталния маркетинг. Към настоящия момент е управляващ партньор в ID - Digital Consulting, като преди това е бил част от различни агенции и е бил inhouse SEO експерт в Netinfo. Фокусът му е върху SEO, SEM и Data Collection за големи проекти. Зад гърба си има редица успешни проекти в различни браншове в България и чужбина — медии, телевизия, видео платформи, E-commerce, B2B, B2C.
Работи в маркетинг отдела на верига магазини Мания от 2010г. През 2018г. участва в стартирането на първия онлайн проект на фирмата – аукцион за маркови second hand находки в с наддаване в реално време. От 2019г. е онлайн маркетинг мениджър в mania.bg – един от най-големите e-commerce магазини в България с над 100 000 outlet и second hand уникални продукта.
Николай Кръстев е SEO оптимизатор, маркетьор, рекламист, сертифициран Google AdWords, Goоgle Analytics и Microsoft BingAds специалист. Има над 80 сертификата за завършени обучения и специализации от компаниите лидери в дигиталния маркетинг и реклама като Google, Facebook, Twitter, YouTube, Microsoft, HubSpot, SEMrush, Eventbrite и много други. С колеги развива NT Websites – компания за изработка, поддръжка и оптимизация на уеб сайтове и онлайн магазини, базирани на WordPress.
Съоснователя на NODAYSOFF ACADEMY, треньор, вдъхновител, бивш професионален състезател по плуване и кик бокс, който отдава живота си на това да помага на хората да изграждат самочувствие, да подобряват живота си и да влизат в по-добра форма с осъзнато хранене и тренировки.
С над 10 години опит, повечето от които в сферата на B2B продажбите в различни бизнес ниши, с компании като Peugeot България. Притежава умения за организиране на работните процеси между различните екипи в рамките на компанията.
Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner. Притежава над 10 години опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му в Netpeak e насочен към оптимизацията, развитието и постигането на резултати по ключови показатели за едни от най-големите дигитални бизнеси в България. Дългогодишен лектор в Softuni Digital в курсовете Search Engine Optimization, SEO Advanced и Conversion Rate Optimization, лектор на ежегодния IAB Advanced SEO masterclass, лектор на Online Advertising конференция и др.
От януари 2021 г. Екатерина е Customer Support & Education Specialist в Serpstat. Тя също така е автор и редактор на статиите в блога на компанията.
Развитието ѝ като професионалист се състои от различни сфери на работа: от технологичен администратор на компания за услуги с криптовалути до специалист в една от най-големите ИТ компании в Украйна.
Ключовите умения на Екатерина са IT мениджмънт, анализ на данни, поддръжка и административни операции, както и технически и продуктови демота.
Започнах да се занимавам с дигитален маркетинг през 2007 година. Вече 15 години не спирам да трупам практически опит и да се уча на нови неща всеки ден в дигиталния свят. В това приключение през 2013 година създадох Inbound.BG - дигитална агенция с Google Premier Partner статус, като към момента все още седя начело на компанията. Имам почти всички сертификати за Google Ads, подновявам си ги всяка година, защото е изискване на Google за статуса на агенцията. Също така съм един от малкото (останали) Google Trainer-и в България.
За мен конференцията изглежда много добре, прави ми впечатление, че е добре организирана. Има много широко присъствие от бизнеса и от специалистите, така че за момента нямам особени забележки, даже много ми харесва.
Отлични впечатления - хората, организацията, наистина е многоинтересно. Това, което много ми харесва, е, че има преплитащи се презентации, в смисъл хората имат избор по всяко време на коя презентация да отидат, имат и цял ден да го направят.
Много ми хареса това, че има както и многособственици на бизнеси, така и много хора, които са специалисти в областта. И мисля,че това, че и двата типа хора са тук, ще им позволи след това да комуникират много подобре, за да взимат заедно бизнес решения.Това ми харесва, че има и от двата вида - специалисти и бизнес собственици.
Много се радвам, защото виждам една много мащабна конференция, много хора, усмихнати, хубави лекции, пълни зали - товае много впечатляващо.
Рекламирайте услугите си по време на Online Advertising Bulgaria 2022 пред аудитория от над 500 маркетолози и предприемачи.
СТАНИ СПОНСОРКонференцията ще изпълни всички препоръки на МЗ за предотвратяване на разпространението на COVID-19
Online Advertising е конференция от най-виско равнище, посветена на дигиталния маркетинг. С 500+ участници, 10+ лектори, над 10 часа полезни лекции, голяма EXPO площ, възможност за нетуъркинг с лидерите в бранша и потенциални партньори - всичко това на едно място за подпомагане на вашето oнлайн развитие и успеха на бизнеса ви.
Конференцията е насочена към дигиталните маркетолози, специалисти по реклама и SEO, представители на бизнеса, собственици на онлайн магазини и разработчици на мобилни приложения. Събитието е подходящо за всички, които искат да се запознаят с практически казуси и полезни инструменти от най-изявените експерти, за да популяризират успешно своя бизнес онлайн.
23 юни 2022 г., Sofia Event Center (1407 Hladilnika, Mall Paradise, floor 3): https://goo.gl/maps/Jokgwyqwt7k4aZKH6
Можете да се откажете от участието си и да върнете своя билет. За целта изпратете имейл на адрес askme@oaconf.com с искане за възстановяване на сумата поне един месец преди конференцията. Внимание! След 20.05.2022 г. се преустановява възможността за възстановяване на сумите от върнати билети. Ако датата на конференцията бъде променена, билетът Ви остава валиден за новата дата на събитието.
Не, просто трябва да покажете билета на екрана на смартфона си.