23 юни | Sofia Event Center

ONLINE ADVERTISING BULGARIA 2022

Най-мащабната конференция за дигитален маркетинг, eCommerce, SEO, PPC, CRM Marketing

РЕГИСТРАЦИЯ

ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|
ecommerce
|
business
|
digital
|
MARKETING
|
SEO
|

ONLINE ADVERTISING BULGARIA 2022 –

конференция от най-високо равнище за маркетолози, предприемачи, собственици на онлайн бизнеси, SEO, PPC и маркетинг специалисти.

Събитието е предназначено за всички, които искат да овладеят съвременните инструменти за дигитален маркетинг, eCommerce и да научат повече за работещите и печеливши стратегии за успешно популяризиране на бизнеса онлайн.

ПОДРОБНОСТИ

ЗА КОГО ЩЕ БЪДЕ ПОЛЕЗНА КОНФЕРЕНЦИЯТА

ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА БИЗНЕСА

Всичко за увеличаване на продажбите и конверсиите, работа с подизпълнители, тенденциите в онлайн реклламата и анализ на резултатите.

МАРКЕТОЛОЗИ

Всичко за актуалните тенденции и инструменти за маркетинг, онлайн реклама, SEO оптимизация и анализ. Успешни примери за кампании, клиентски case studies и споделяне на опит от доказаните експерти в бранша от България и отвъд.

ДИЗАЙНЕРИ, АНАЛИЗАТОРИ

Eксперт, който разбира от маркетинг, се оценява много по-високо. Работа в екип, целеполагане, разработване и оптимизация на рекламни стратегии, разбиране за нуждите на целевата аудитория, тенденции в уеб анализа и работата с данни и аналитика.

3 ПАНЕЛА НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

SEO

Български и международни SEO експерти ще се съберат, за да споделят своя опит, да говорят за новостите и тенденциите в бранша.

Само практическа и полезна информация: анализи, чеклистове, казуси и инструменти, които можете да приложите в работата си още утре.

Business&Digital Synergy

Бизнес и маркетинг ще се срещнат в специално създадения панел, за да научите как те могат ефективно да си взаимодействат за постигането на най-добрите резултати.

Под формата на интервюта и панелни дискусии ще бъдат представени казуси, актуални тенденции и перспективи за развитие на различните бизнес ниши.

eCommerce

Потокът ще бъде полезен за всички, които продават онлайн и искат да увеличат продажбите си.

Участниците ще бъдат запознати с успешни случаи на промоции и маркетингови стратегии за електронна търговия, насочени към повишаване на рентабилността на бизнеса.

Лектори на конференцията

Геннадий Воробьов

Founder and CEO

Основател и ръководител на Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner Agency. В Netpeak Геннадий участва в построяване на бизнес процесите на агенцията и реализацията на маркетинг стратегии на ключови клиенти.

NETPEAK

Ник Джордан

Изпълнителен директор

Ник е разраснал четири уебсайта от 0 до 100.000+ органични посещения на месец. Най-големият от тях пък е преминал от 0 до 1.500.000 органични посещения на месец — без изграждане на нови беклинкове или технически специфики. Това води до оценка от 210 милиона долара в серия B на A16. По време на процеса Ник увеличава своя контент екип до 45 копирайтъри и редактори само за 18 месеца.

WORKELLO

Илия Иванов

Мениджър Бизнес Развитие

Илия стартира кариерния си път в Rakuten Viber през 2020-та година, като първоначално се грижи за корпоративните комуникации на компанията в региона на ЦИЕ. Впоследствие поема позицията мениджър «Бизнес развитие», където успешно поема за развитието на партньорската екосистема на водещото приложение за комуникация в региона.Като предишен опит, Илия идва от сферата на корпоративните комуникации, като е заемал множество позиции в обслужващи ПР агенции и FMCG компании.

Rakuten Viber

Антон Кацаров

Основател

Антон Кацаров е основател и управител на уеб студио Creativiso. Има над 18-годишен опит в уеб технологиите и онлайн решенията – както в изграждането на уебсайтове, така и тяхната оптимизация.

CREATIVISO

Михаил Димитров

Основател и Управител

Бивш мениджър в OLX Goup с богат опит във финансите и бизнес развитието. Преди OLX Group, Михаил е бил част от най-голямата медийна група в България — Нова Броудкастинг Груп, като е отговарял за извършването на инвестиционни сделки в бързо растящи дигитални компании, като Broshura.bg, Grabo.bg, Ebag.bg, TV Boutique.bg и много други.

Swipe.bg

Георги Тодоров

Създател

Основател на ThriveMyWay, място за онлайн предприемачи, блогъри, SEO специалисти и фрийлансъри. Бивш SEO мениджър в Semrush. Работил е по проекти за Uniliver и Adobe.

ThriveMyWay

Димитър Димитров

Cъ-собственик

Димитър Димитров се присъединява като партньор в Stenik през 2006 г., като от тогава до днес отговаря за новите бизнес възможности пред компанията. През годините той придобива ценен опит като eCommerce консултант и бизнес анализатор за редица бизнеси в почти всички сектори на дигиталната икономика. Димитър участва в маркетинга и управлението и на собствените проекти в сферата на електронната търговия. Неговата сила е в анализа на процеси, връзки с външни системи и продажби на чужди пазари.

Stenik

Стефан Чорбанов

Human Being

През 2004 година Стефан Чорбанов основава Stenik заедно със състудента си Николай Димитров. И до ден днешен работи редом с екипа по ключови за STENIK проекти.Със своите партньори налага компания първо като уеб агенция, а след това и като водеща агенция за разработка и развитие на интернет магазини в България. Трупа eCommerce опит с работа по клиенти като Douglas, Ozone, AIKO, Tehnomix, Teodor, Hippoland и др. От 2010 г. като хоби, развива свои собствени онлайн магазини, а след успешен exit през 2020 г. се фокусира изцяло в развитието на компанията.

Stenik

Иван Пантелеев

Акаунт Директор и Партньор

Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта.

XPLORA

Лилия Борисова

Дигитален Маркетинг Мениджър

Специалист с над 6 години опит в дигиталния маркетинг, планирането и реализирането на онлайн проекти и кампании. С времето е имала възможност да работи в различни компании и сектори, заемайки позиции от младши специалист до мениджър на екип. В момента работи като Digital Marketing Manager в DEV.BG.

DEV.BG

Венцислав Танев

Специалист по CRM маркетинг

Венцислав Танев е CRM специалист в екипа на Netpeak България от 2019 година. Дипломиран магистър по Маркетингови комуникации в Стопанска Академия Д. А. Ценов. Занимава се с дигитален маркетинг от 2015 година, като специализира в изграждане, управление и развиване на имейл маркетинг кампании за Е-commerce проекти в различни сфери. Към момента отговаря за CRM проектите в Netpeak.

NETPEAK

Peter Nikolow

Основател

Разработчик с над 19 години опит. Преди 6 години основавa своя собствена компания. От 7 години в Mobilio се занимава само с мобилни разработки и десктоп приложения предимно за Apple платформи. Привърженик е на Mobile First идеологията и вярва, че тепърва ще се удивляваме на нови постижения на мобилния фронт.

Mobilio

Сами Хоссни

Съосновател

Съоснователя на NODAYSOFF ACADEMY, треньор, вдъхновител, бивш професионален състезател по плуване и кик бокс, който отдава живота си на това да помага на хората да изграждат самочувствие, да подобряват живота си и  да влизат в по-добра форма с осъзнато хранене и тренировки.

NODAYSOFF ACADEMY

Владимир Драгиев

Управляващ Партньор

Владимир e специалист с над 12 годишен опит в дигиталния маркетинг. Към настоящия момент е управляващ партньор в ID - Digital Consulting, като преди това е бил част от различни агенции и е бил inhouse SEO експерт в Netinfo. Фокусът му е върху SEO, SEM и Data Collection за големи проекти. Зад гърба си има редица успешни проекти в различни браншове в България и чужбина — медии, телевизия, видео платформи, E-commerce, B2B, B2C.

ID Consult

Михаил Григоров

Мениджър бизнес развитие

С над 10 години опит, повечето от които в сферата на B2B продажбите в различни бизнес ниши, с компании като Peugeot България. Притежава умения за организиране на работните процеси между различните екипи в рамките на компанията.

RINGOSTAT

Мартин Желязков

SEO Specialist

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner. Притежава над 10 години опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му в Netpeak e насочен към оптимизацията, развитието и постигането на резултати по ключови показатели за едни от най-големите дигитални бизнеси в България. Дългогодишен лектор в Softuni Digital в курсовете Search Engine Optimization, SEO Advanced и Conversion Rate Optimization, лектор на ежегодния IAB Advanced SEO masterclass, лектор на Online Advertising конференция и др.

NETPEAK

Maxim Melnik

Team Lead RadASO

Maxim has 4 years of experience in ASO. Certified specialist in Apple Search Ads and Google Play. Improved ASO for such applications: Reface, ABBYY, Room Planner, VOCHI and others.

RadASO

Петър Илиев

Project Manager

Петър се занимава с дигитален маркетинг от 2015 година, стартирайки като Freelance SEO Specialist. Кариерата му в Netpeak започва през 2017 като New Business Manager, с което помага на множество бизнеси в тяхната дигитална трансформация. Към момента е на позиция Project Manager и управлява международни и местни SEO и PPC проекти.

NETPEAK

Euheniy Zayats

Chief Marketing Officer

Опит в областта на дигиталния маркетинг – 8 години. Евгений мина интересен път от ръководителя на собствената си маркетингова агенция, CMO на Esputnik, до CMO на многофункционална SEO платформа.

SERPSTAT
СТАНИ ЛЕКТОР

ПАКЕТИ ЗА УЧАСТИЕ

Цената на билетите ще се увеличи с наближаването на събитието,така че подсигурете присъствието си сега!

Standard

1 билет
Welcome coffee
Пропуск за участниците в конферентните зали
Подаръчни пакети
Нетуъркинг
Презентации на лектори
Видеозапис на конференцията
РЕГИСТРАЦИЯ

Standard 1+1

2 билета
Welcome coffee
Пропуск за участниците в конферентните зали
Подаръчни пакети
Нетуъркинг
Презентации на лектори
Видеозапис на конференцията
РЕГИСТРАЦИЯ

Standard & Video

1 билет
Welcome coffee
Пропуск за участниците в конферентните зали
Подаръчни пакети
Нетуъркинг
Презентации на лектори
Видеозапис на конференцията
РЕГИСТРАЦИЯ

Standard & Video 1+1

2 билета
Welcome coffee
Пропуск за участниците в конферентните зали
Подаръчни пакети
Нетуъркинг
Презентации на лектори
Видеозапис на конференцията
РЕГИСТРАЦИЯ

Увеличението на цените започва след:

00
дни
00
часа
00
минути
00
секунди

КАКВО КАЗВАТ УЧАСТНИЦИТЕ
ЗА КОНФЕРЕНЦИЯТА

За мен конференцията изглежда много добре, прави ми впечатление, че е добре организирана. Има много широко присъствие от бизнеса и от специалистите, така че за момента нямам особени забележки, даже много ми харесва.

Борил Богоев
Собственик, BORILBOGOEV.COM

Отлични впечатления - хората, организацията, наистина е многоинтересно. Това, което много ми харесва, е, че има преплитащи се презентации, в смисъл хората имат избор по всяко време на коя презентация да отидат, имат и цял ден да го направят.

Николай Бонев
Account Manager, Google

Много ми хареса това, че има както и многособственици на бизнеси, така и много хора, които са специалисти в областта. И мисля,че това, че и двата типа хора са тук, ще им позволи след това да комуникират много подобре, за да взимат заедно бизнес решения.Това ми харесва, че има и от двата вида - специалисти и бизнес собственици.

Miroslav Zaprozhanov
Co-CEO, Zapomedia

Много се радвам, защото виждам една много мащабна конференция, много хора, усмихнати, хубави лекции, пълни зали - товае много впечатляващо.

Justine Toms
Business development Manager,
ABCDesign and Communication

ОРГАНИЗАТОРИ

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ

СТАНИ медиен ПАРТНЬОР

ПРЕДПАЗНИ МЕРКИ ЗА COVID-19

Конференцията ще изпълни всички препоръки на МЗ за предотвратяване на разпространението на COVID-19

температурен скрининг

лични предпазни средства

медицинска помощ

FAQ

Какво представлява Online Advertising Conference?

Online Advertising е конференция от най-виско равнище, посветена на дигиталния маркетинг. С 500+ участници, 10+ лектори, над 10 часа полезни лекции, голяма EXPO площ, възможност за нетуъркинг с лидерите в бранша и  потенциални партньори - всичко това на едно място за подпомагане на вашето oнлайн развитие и успеха на бизнеса ви.

За кого е предназначена конференцията Online Advertising?

Конференцията е насочена към дигиталните маркетолози, специалисти по реклама и SEO, представители на бизнеса, собственици на онлайн магазини и разработчици на мобилни приложения. Събитието е подходящо за всички, които искат да се запознаят с практически казуси и полезни инструменти от  най-изявените експерти, за да популяризират успешно своя бизнес онлайн.

Кога и къде ще се проведе конференцията?

23 юни 2022 г., Sofia Event Center (1407 Hladilnika, Mall Paradise, floor 3): https://goo.gl/maps/Jokgwyqwt7k4aZKH6

Купих си билет, но не мога да присъствам на конференцията. Мога ли да върна билета си?

Можете да се откажете от участието си и да върнете своя билет. За целта изпратете имейл на адрес askme@oaconf.com с искане за възстановяване на сумата поне един месец преди конференцията. Внимание! След 20.05.2022 г. се преустановява възможността за възстановяване на сумите от върнати билети. Ако датата на конференцията бъде променена, билетът Ви остава валиден за новата дата на събитието.

Трябва ли да разпечатам билета си в деня на конференцията?

Не, просто трябва да покажете билета на екрана на смартфона си.