Най-мащабната конференция за дигитален маркетинг, eCommerce, SEO, PPC, CRM Marketing
РЕГИСТРАЦИЯконференция от най-високо равнище за маркетолози, предприемачи, собственици на онлайн бизнеси, SEO, PPC и маркетинг специалисти.
Събитието е предназначено за всички, които искат да овладеят съвременните инструменти за дигитален маркетинг, eCommerce и да научат повече за работещите и печеливши стратегии за успешно популяризиране на бизнеса онлайн.
Всичко за увеличаване на продажбите и конверсиите, работа с подизпълнители, тенденциите в онлайн реклламата и анализ на резултатите.
Всичко за актуалните тенденции и инструменти за маркетинг, онлайн реклама, SEO оптимизация и анализ. Успешни примери за кампании, клиентски case studies и споделяне на опит от доказаните експерти в бранша от България и отвъд.
Eксперт, който разбира от маркетинг, се оценява много по-високо. Работа в екип, целеполагане, разработване и оптимизация на рекламни стратегии, разбиране за нуждите на целевата аудитория, тенденции в уеб анализа и работата с данни и аналитика.
Български и международни SEO експерти ще се съберат, за да споделят своя опит, да говорят за новостите и тенденциите в бранша.
Само практическа и полезна информация: анализи, чеклистове, казуси и инструменти, които можете да приложите в работата си още утре.
Бизнес и маркетинг ще се срещнат в специално създадения панел, за да научите как те могат ефективно да си взаимодействат за постигането на най-добрите резултати.
Под формата на интервюта и панелни дискусии ще бъдат представени казуси, актуални тенденции и перспективи за развитие на различните бизнес ниши.
Потокът ще бъде полезен за всички, които продават онлайн и искат да увеличат продажбите си.
Участниците ще бъдат запознати с успешни случаи на промоции и маркетингови стратегии за електронна търговия, насочени към повишаване на рентабилността на бизнеса.
Основател и ръководител на Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner Agency. В Netpeak Геннадий участва в построяване на бизнес процесите на агенцията и реализацията на маркетинг стратегии на ключови клиенти.
Димитър Дмитров е сертифициран специалист по Google Ads и един от малкото обучители на Google в България, даващ известно лидерство в работата с маркетинговите инструменти на Google. Основател на дигиталната агенция Inbound.bg през 2013 г. и има статут на Google Premier Partner.
Елица започва кариерата си в сферата на ресторантьорството в 2010 и била част от различни процеси, докато не получи възможност да започне да работи като търговски представител в екипа на Foodpanda, още при стартирането на бизнеса за България. Кариерата и в компанията продължи в екипа на акаунт мениджърите с екип от 25 човека, а от 8 години е на позиция Head of Sales и работи с екипа за постигането на страхотните резултати на компанията Glovo в България.
Димитър се присъединява като партньор в Stenik през 2006 г., като оттогава до днес отговаря за новите бизнес възможности пред компанията. През годините той придобива ценен опит като eCommerce консултант и бизнес анализатор за редица бизнеси в почти всички сектори на дигиталната икономика. Димитър участва в маркетинга и управлението и на собствени проекти в сферата на електронната търговия. Неговата сила е в анализа на процеси, връзки с външни системи и продажби на чужди пазари.
През 2004 година Стефан Чорбанов основава Stenik, заедно със състудента си Николай Димитров. И до ден днешен работи редом с екипа по ключови за STENIK проекти. Със своите партньори налага компания първо като уеб агенция, а след това и като водеща агенция за разработка и развитие на интернет магазини в България. Трупа eCommerce опит с работа по клиенти като Douglas, Ozone, AIKO, Tehnomix, Teodor, Hippoland и др. От 2010 г. като хоби, развива свои собствени онлайн магазини, а след успешен exit през 2020 г. се фокусира изцяло в развитието на компанията.
Марин е маркетинг специалист с повече от 10 години опит на български и международни пазари. Заемал е различни позиции в медии и рекламни агенции, преди да започне собствен бизнес през 2015 г. В момента е управляващ партньор в TalentMedia, първият български YouTube MCN.
Явор Сяров е собственик на Rocket Studio — уеб агенция, която 10 години се налага с качествени дигитални продукти и услуги. Работи с български и чужди клиенти, като «ракетите» са двигателя зад успешното онлайн присъствие на бранда Мебели Виденов през последните 10 години. Явор е специалист със сериозна експертиза в електронната търговия, резултат от стотици успешни кампании и онлайн магазини.
Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner. Притежава над 10 години опит в SEO оптимизацията на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му в Netpeak e насочен към оптимизацията, развитието и постигането на резултати по ключови показатели за едни от най-големите дигитални бизнеси в България. Има интерес към Big Data и Machine learning, а в свободното си време пише публикации на SEO тематика и дигитален маркетинг.
Основател на Edoms.com (домейн startup) и Seo.Domains (Най-големият доставчик на изтекли домейни с линкове в света). 15 години SEO опит.
Константин Константинов е в областта на eCommerce от над 10 години, а в сферата на технологиите — над 17г. В ролята на Chief Technical Officer в SpinUp Digital, той е отговорен за планирането на системи и процеси, цялостно изграждане и доставяне на eCommerce решения. Част от клиентите, с които Константин е работил, са международни ритейлъри като Pandora, La Prairie, Ralph Lauren.
Николай работи в сферата на онлайн маркетинга от 2012 година. Постепенно се насочва към SEO, а страстта му е свързана с писане на съдържание. Любимите му проекти са тези, при които бизнес и SEO работят в симбиоза, и се постигат резултати надхвърлящи очакванията. От 2018 година развива своя SEO агенция — ПАН Диджитал. Интересите му са в сферата на политиката, финансовите пазари и икономиката.
Алексей Балев е SEO Tech Lead в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner агенция. Притежава 5 години опит в програмирането, а от 2 години работи в Netpeak, като основната му дейност е автоматизация на SEO процесите и обработка на голям обем данни. Работата му в агенцията е свързана и със създаването на скриптове и автоматизации за всички проекти (SEO, PPC и CRM), както и фасилитиране работата на Project мениджърите и линкбилдинг отдела.
Адриан обича всичко, свързано с SEO и дигитален маркетинг. С над 12 години опит, той притежава уменията да докара всеки сайт до челни позиции в резултатите на търсачките. Неговата най-голяма страст е Техническото SEO, където се стреми да е винаги запознат с най-новите тенденции и добри практики за оптимизация. В момента е изцяло фокусиран върху корпоративното SEO, и е твърдо решен да докаже себе си като един от водещите експерти в сферата.
Зорница Каридкова, основател на AdDigital, има повече от 7 години опит вдигиталния маркетинг и разработването на рекламни стратегии. Тя имаекспертиза в Social Media Management, Creative Marketing Strategies и VideoMarketing. Също така Зорница води обучения и курсове, насочени къмпрофесионалисти в дигиталния маркетинг.
Експерт с повече от 10 години опит в Дигиталния Маркетинг и 20+ години опит в развитието на корпоративен бизнес.Фокусиран в предоставянето на високо-технологични решения за дигиталния маркетинг в сферите на оптимизация и автоматизация на кампаниите, измерване и отчитане на бизнес резултатите.
Драгомир повече от 8 години се развива в електронната търговия. В момента е Head of Digital Marketing в Ozone и отговаряя за дигиталнaта реклама и социални мрежи на всички проекти в групата. Основна част от опита в e-commerce придобил като партньор и CMO в Baby.bg, която сега е вече част от Ozone.bg.
От януари 2021 г. Екатерина е Customer Support & Education Specialist в Serpstat. Тя също така е автор и редактор на статиите в блога на компанията.Развитието ѝ като професионалист се състои от различни сфери на работа: от технологичен администратор на компания за услуги с криптовалути до специалист в една от най-големите ИТ компании в Украйна.Ключовите умения на Екатерина са IT мениджмънт, анализ на данни, поддръжка и административни операции, както и технически и продуктови демота.
Основател на първата агенция за цялостен дигитален маркетинг в Северозападна България. Съосновател на алтернативна национална рекламна мрежа в помощ на бизнеса и регионалните медии в България. 10 години опит в сферата на маркетинг и реклама в сектори като шоубизнес, технологични компании, FMCG, медии и други. Лектор по дигитален маркетинг.
Михаил отговаря за бизнес развитието на Ringostat в България. Освен с привличането на клиенти, сред които е и първата българска агенция, предлагаща луксозни имоти в България и чужбина — LUXIMMO, той е приел за лична кауза споделянето на знания за предимствата на виртуалната телефония и проследяването на повикванията за увеличаване на продажбите. Помага на бизнеси от 77 ниши. Бил е лектор в семинари и конференции.
Калоян специализира като SEO от 2014-та година. През последните три години е в Enhancv - една от най-успешните стартъп компании на фонда Eleven. Там Калоян развива мащабируеми стратегии, свързани с SEO, автоматизация и писане на съдържание. В последствие ги прилага, разполагайки с помощта на изключителен екип от програмисти, и дългогодишно развивани партньорства с фрилансъри.
Мария има над 8 години опит в сферата на дигиталния маркетинг, като от 6 се специализира в SEO. От година и половина, заедно с малък екип, отговаря за инициативи на Progress за повишаване видимостта и посещаемостта на сайтовете на компанията. Основна част от работата ѝ включва обучението на различни екипи за основните добри практики в оптимизацията на сайтове. Вярва, че добрият сайт за търсачките е на първо място добър за потребителите и предлагащ оптимална информация.
Project мениджър в Netpeak Bulgaria Digital Growth Partner Agency.Ръководител на SEO, PPC и CRM услуги за български и международни бизнеси.Ръководител на ексклузивна програма на Google за експортен потенциал на българските бизнеси.
Работи в сферата на медиите и комуникациите от 12 години. В последните 7 от тях планира и реализира интегрирани дигитални стратегии за брандове, които искат да скъсят пътя до своите клиенти по автентичен и ефективен начин.
От 2006 г. се занимава с уеб разработки, а от 2009 г. изключително с електронна търговия. Обича да използва своите знания и опит, за да помогне на хората да подобрят своите онлайн магазини и да оптимизират своите бизнес процеси за повече продажби. Целта му е да изгради активна българска PrestaShop общност, която да допринесе за подобряването на PrestaShop.
През 2015 г. Илиян основава Artery Team — дигитална агенция за развитие на творчески бизнеси. Работи с международни клиенти, сред които някои от най-успешните магазини за дизайнерски продукти в Etsy, включително няколко собствени марки. Има над 12 години опит в електронната търговия към български и чужди пазари и в реализирането на стартъпи и творчески брандове. Фокусът му е върху изграждане на бизнес процеси, анализ на данни и коучинг на маркетинг екипи и стартиращи предприемачи.
Цената на билетите ще се увеличи с наближаването на събитието,така че подсигурете присъствието си сега!
За мен конференцията изглежда много добре, прави ми впечатление, че е добре организирана. Има много широко присъствие от бизнеса и от специалистите, така че за момента нямам особени забележки, даже много ми харесва.
Отлични впечатления - хората, организацията, наистина е многоинтересно. Това, което много ми харесва, е, че има преплитащи се презентации, в смисъл хората имат избор по всяко време на коя презентация да отидат, имат и цял ден да го направят.
Много ми хареса това, че има както и многособственици на бизнеси, така и много хора, които са специалисти в областта. И мисля,че това, че и двата типа хора са тук, ще им позволи след това да комуникират много подобре, за да взимат заедно бизнес решения.Това ми харесва, че има и от двата вида - специалисти и бизнес собственици.
Много се радвам, защото виждам една много мащабна конференция, много хора, усмихнати, хубави лекции, пълни зали - товае много впечатляващо.
Рекламирайте услугите си по време на Online Advertising Bulgaria 27 октомври 2022 пред аудитория от над 500 маркетолози и предприемачи.
СТАНИ СПОНСОРКонференцията ще изпълни всички препоръки на МЗ за предотвратяване на разпространението на COVID-19
Online Advertising е конференция от най-виско равнище, посветена на дигиталния маркетинг. С 500+ участници, 10+ лектори, над 10 часа полезни лекции, голяма EXPO площ, възможност за нетуъркинг с лидерите в бранша и потенциални партньори - всичко това на едно място за подпомагане на вашето oнлайн развитие и успеха на бизнеса ви.
Конференцията е насочена към дигиталните маркетолози, специалисти по реклама и SEO, представители на бизнеса, собственици на онлайн магазини и разработчици на мобилни приложения. Събитието е подходящо за всички, които искат да се запознаят с практически казуси и полезни инструменти от най-изявените експерти, за да популяризират успешно своя бизнес онлайн.
Можете да се откажете от участието си и да върнете своя билет. За целта изпратете имейл на адрес askme@oaconf.com с искане за възстановяване на сумата поне един месец преди конференцията. Внимание! След 23.09.2022 г. се преустановява възможността за възстановяване на сумите от върнати билети. Ако датата на конференцията бъде променена, билетът Ви остава валиден за новата дата на събитието.
Не, просто трябва да покажете билета на екрана на смартфона си.